Regulamin rejestracji

REGULAMIN FORUM WOLSZTYŃSKIEGO

I. ZASADY OGÓLNE
1. Zakazuje się umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, wyznania religijne, itp.).
2. Zakazuje się umieszczania tego samego postu na kilku wątkach.
3. Tematy niezgodne z tematyką danego Forum będą przenoszone do odpowiadających tematyce, zamykane, lub całkowicie usuwane.
4. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane.
5. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane.
6. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości.
7. Moderatorzy i Administrator mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników.
8. W ekstremalnych przypadkach dostęp do forum będzie zablokowany (ban).
9. Zakazuje się prowadzenia prywatnych wojen między użytkownikami.
10. Zwalczane będą wszelkie przejawy używania słów wulgarnych.
11. Użytkownik nie może używać takiego samego awatara jak Administrator lub Moderatorzy.
12. Zakazuje się używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim). Mowa tutaj również o wygwiazdkowanych (***) itp słowach.
13. Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie słowne utarczki załatwia się prywatnymi wiadomościami.
14. Na Forum nie można zamieszczać reklam innych Forów.
15. Moderatorzy i Administrator mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń.
16. Tylko Administrator, Moderatorzy i użytkownicy uprzywilejowani mają prawo tworzyć sondy.
17. Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru.
18. Niedozwolone jest zwracanie uwagi innym użytkownikom, że złamali regulamin, od tego jest funkcja "Zgłoś post do moderatora" znajdująca się przy każdym poście.
19. Osoby działające na niekorzyść forum otrzymują bana.

II. BAN
1. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na Nick, IP lub i jedno i drugie.
2. Osoba, na którą został nałożony ban nie może przeglądać Forum.
3. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorami w zamkniętym dziale, tylko dla administracji.
4. Po otrzymaniu bana osoba ma 7 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji, ani tym bardziej negocjacji ze strony innych użytkowników.
5. Osoba, która po raz trzeci złamie regulamin zostaje wyrzucona z Forum.
6. Bana otrzymać może osoba, której wypowiedzi są bezsensowne i nie mają jakiegokolwiek znaczenia w danym poście.
7. Alternatywą bana (lżejszą wersją) jest forma nadzoru nad daną osobą, polegająca na potrzebie zatwierdzania wszystkich jej postów przez moderatora.

III. ADMINISTRATOR
1. Administrator ma prawo zmienić regulamin w każdym momencie, dopisując w razie potrzeby kolejne punkty regulaminu lub je modyfikując. Data pod regulaminem świadczy o wprowadzonych ostatnich modyfikacjach.  
2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty na forum.
3. Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w dziale Forum „Inne tematy”.
4. Administrator ma prawo usunąć daną osobę z Forum bez podania przyczyny.

IV. MODERATORZY
1. Aby zostać Moderatorem należy wysłać e-mail, który zawierają takie dane jak: imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, adres e-mail (z forum) wraz z kilkoma słowami motywującymi chęci bycia moderatorem i przesłać go na adres abi@wolsztyn.pl. Po pozytywnym rozpatrzeniu i analizie dotychczasowych wpisów administrator skontaktuje się z osobą ubiegającą się o status Moderatora.
2. Moderatorzy mają możliwość usuwania postów, poszczególnych użytkowników.
3. Moderatorzy, którzy rzetelnie wykonują swoją pracę otrzymają coraz to większe uprawnienia.
4. Moderatorzy są osobami wspomagającymi pracę administratora.

V. PODSUMOWANIE
1. Cenimy wolność słowa, ale z poszanowaniem godności. Nie wyśmiewaj i nie obrażaj innych użytkowników.
2. Staraj się formułować myśli zwięźle i przejrzyście oraz unikaj błędów ortograficznych. Używaj skrótów i alternatywnych form słów tylko wtedy, gdy są pospolite.
3. Forum to nie śmietnik – jeśli Twój post niczego nowego nie wniesie do dyskusji i piszesz jedynie np. ”No właśnie!”, „Zgadzam się z powyższym”, nie zamieszczaj go. Uzasadnij swoje zdanie.
4. Pisz na temat danego forum, unikaj WIELKICH LITER w tytułach i treści, nadaj Twojej wypowiedzi adekwatny tytuł, cytuj z umiarem.
5. Forum nie jest miejscem na reklamę innych serwisów, chyba że dopuszcza to komentarz danego działu. Wszelkie treści o charakterze spamu są zabronione i będą usuwane.
6. Wklejenie tekstu nie Twojego autorstwa spoza forum (cytowanie) może nastąpić wyłącznie z podaniem autora, wyłącznie za jego zgodą oraz bez ingerencji w treść.
7. Użytkownicy forum, którzy w procesie rejestracji podali nieprawdziwe dane, bądź dane te są nieaktualne (np. nieaktywny adres e-mail) oraz użytkownicy nie posiadający na koncie żadnego postu, mogą zostać zablokowani lub usunięci z forum bez ostrzeżenia.
8. Administrator forum nie ma obowiązku kasowania postów opublikowanych na forum, nawet jeżeli ich autor wyrazi takie życzenie.
9. Każdy zarejestrowany użytkownik wyraża zgodę na okresowe otrzymywanie pod podanym adresem e-mail poczty elektronicznej.
10. Posty traktujące o sprawach nie dotyczących ogółu należy kierować na konta prywatne.
11. Przypadki łamania prawa będą zgłaszane właściwym służbom. Użytkownicy ponoszący odpowiedzialność będą łącznie z ich postami usuwani z forum.

W przypadkach, których niniejszy regulamin nie wymienia, obowiązuje zasada zdrowego rozsądku i przepisów prawa.


Ostatnia aktualizacja regulaminu
Wolsztyn, 06.11.2011 r.